30. kesäkuuta 2014

Aamuvirkku minä..

Huomenta, heräsin noin tunti sitten vessaan eikä enää väsyttäny niin päätin istahtaa koneen ääreen. Mahtavaa että on tullu kommenttia nyt jo, vaikka vasta toista päivää viedään! :)

Eilen illalla söin iltapalaksi puuroa, omatekosia sämpylöitä levitteen ja kinkun keran ja lasillisen maitoa :) puuron tein mikrossa (1 dl vettä, 1dl maitoa ja 1dl kaurahiutaleita) ja siihen päälle laitoin mustikoita ja vadelmia, hyvvää oli! Nuorempana vihasin puuroa, oksensin melkein jos söin sitä.. :D onneks oon oppinu syömään sitä, koska se on tervellistä ja täyttävää. Mulla vaan meinaa joskus mennä massu sekasin siitä.

Käytiin eilen kaupassa illalla nii ostin porkkanaa ja kurkkua, tänään vois vaikka keittää porkkanaa sit ruuaksi ja vaikka kylkeen tehä kalapuikkoja. En tiiä, voin sit vaikka kertoa myöhemmin tai jotain :)

Kattelin eilen Appstorea, ku mulla on iPhone niin löysin hyvän sovelluksen sieltä. Sen nimi on Noom, se laskee kaloreita ja kuinka paljon voit syödä päivässä jos vaikka esim liikut ja sinne voi laittaa oman painon, pituuden ja iän. Ne pysyy kyllä omana tietona, ainaki mun tietääkseni :) mulla oli se aiemmin Samsungissa, tuntu että se oli parempi siinä puhelimessa. Mutta pitää tyytyä siihen mitä saa! Taidan kömpiä tonne rakkaan viereen puoleksi tunniksi, sitten pittää herättää hänet koska työpäivä! Mie jään kotia niinku aina.. Heh :D mutta uskoisin että kirjottelen myöhemmin tänää taas tai sitten huomenna :) en ajatellu kuitenkaan pitää tätä blogia minään pakkopullana, vaan ihan oman mielen mukaan!



<3 : Neoniperhonen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan kommentoida kiltisti, kiitos :)