29. kesäkuuta 2014

Esittely

Moikka! Oon tällanen "anonyymi" vuosimallia 95 oleva tyttö. Ajattelin perustaa tällaisen "laihdutus-blogin" vaikken tiiä asiasta yhtään mitään.. Oon reilusti ylipainoinen minun pituseksi ja ikäseksi. Häpeän oikeastaan itteäni tosi paljon, ja peilikuva on joinaki päivinä yhtä tuskaa. Oon aina ollu vähän isokokoisempi, eli oon ollu luokan isoin tyttö. Tämän takia minua on myös kiusattu, mutta se sitten joskus toiste.

Rakastan shoppailua, muttakun tuntuu että sieltä kaupoista ei enää meinaa löytyä vaatteita.. Eli siis näistä seppälöistä, cubuksista, lindex, gina tricot yms lempikaupat. Aina häätyy kattoa isomipen tyttöjen kokoja joka hävettää mua ihan hirveästi. En nyt sano, että ois häpeä olla isokokoisempi.. Mutta silti, en voi hyvin tällasena.

Oon yks karkki ja sipsi-rotta. Rakastan kaikkia limppareita, sipsejä, karkkeja.. Kaikkea hyvää, muttako niistä luopuminen tuntuu ihan hirveältä. Eikö vaa? Yhteen väliin ku lopetin tupakin niin aloin syömään paremmin, siis söin vihanneksia ja kaikkea sellasta. Pidin jopa sen "karkkipäivän" perjantaisin tai lauantaisin. Mutta jos viikolla halutti jotain, saatoin ottaa muutenkin kun karkkipäivänä puoli lasia coca-colaa.. Ja kyllä paikat kiinteytyi, koska liikuin mutta kun tulin kipeäks niin siihen se sitten jäi, taas alko tää yks helvetin alamäki.

Nyt ajattelin sen takia tämän blogin tehä, että voin kattoa kuinka paljon kehityn tässä mun polun aikana ja jos edes nyt saan aikaseksi mitään.

Mutta voisin kertoa itestäni jotain enemmän. Oon aikamoinen koti-kissa koska "harrastan" paniikkihäiriöitä ja muita sosiaalisten tilanteitten vihaamista. Sänky ja sohva on kai parhautta ja tietokone on paras ystävä sillä oon vasta muuttanu Lapista, eikä mulla oo kavereita täällä yhtään, muutaku oma kihlattu ja kissat. Tykkään leikkailla hiuksia, pelata tietokoneella erinlaisia pelejä, tehdä ruokaa, leipoa.. Ja mitä nyt kaikkea tuleekaan tehtyä :) olen työtön mutta olen hakenut kouluun, eli ehkä minusta tulee opiskelija syksyllä. Senkin takia tämä projekti ois ihan kiva saada mallilleen ennen sitä koulun alkua.

Jos joillakin on jotain hyviä niksejä ja konsteja niin voi todellakin pistää mulle kommenttia. Ehkä tän kautta saan myös niitä hyviä uusia internetti-ystäviä joiden kanssa sitten voi keskustella asioista ja semmosta :)

<3 : Neoniperhonen

2 kommenttia:

  1. Tsemppiä sulle ihan hirveesti :) Sä pystyt siihen! Jään ehdottomasti seurailemaan sua. Mullakin aika samanlainen tilanne, etten oikein pysty puhumaan tästä kenellekään. Ainoastaa yksi tietää tästä mun laihdutuksesta. Haluaisin niin vain sellaisen aktiivisen elämän itselleni, mutta tämän kokoisena se vain on mahdotonta. Nyt oon jopa alkanut istumaan enemmän sisällä, sillä pelkään mennä julkisille paikoille. Pelkään että näkisin tuttuja tai mulle naurettais.
    Luotat vaan ittees ni kyl se paino tippuu :) Pieni ruokavalion muutos tai liikunnan lisääminen just muuttaa aika paljonkin niin fyysistä kuin henkistä hyvinvointia. Äläkä muuten lannistu, jos paino ei laske haluttua tahtia!
    -Kat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos aivan hirveästi ihanasta kommentista! :) Niin pystyt sinäkin, kuten ite sanoit, pitää vain luottaa itseensä.
      Näinhän se on, että tällaisena isokokoisempana haluaisi yhtä samanlaisen elämän kun kaikilla muilla on. Mutta kunhan vain jaksaa jatkaa eteen päin niin kyllä se siitä! :)
      Itseluottamushan kasvaa matkan varrella, ja toivon sulle myös kaikkea hyvää ja uskon suhun! :)
      Päivittele siekin minulle aina kommenttiboksiin että miten sulla menee, meneekö hyvin vai huonosti, onko ollut hyvä vai huono päivä :)
      Enkä usko että kukaan sinulle nauraa, ja jos nauraa niin nokka pystyyn ja jatkaa matkaa. Kenenkään ei tarvisi kokea kammoa käydä sosiaalisissa tilanteissa :( toivottavasti pääset siitä yli <3
      Paljon haleja sulle! <3

      Poista

Muistathan kommentoida kiltisti, kiitos :)