15. elokuuta 2014

Back on track!?

Öitä.. tai jotain? Näin yöllä kun valvoo niin yleensä tulee näitä inspiraatio-boosteja kirjoittaa.. Olen taas aloittanut tämän minun projektin ja yritän todellakin nyt pysyä siinä! Elämä on jotenkuten alkanut taas hymyillä ja on paljon parempi mieli :) yksi miinus puoli tässä kyllä vielä on, nukun ihan ihme aikoina.. Siis yksikin päivä heräsin kolmelta päivällä.. Olin hereillä pari tuntia, laitoin nukkumaan 6.. heräsin puoli 11 ja menin taas nukkumaan joskus 1 aikaan.. Heräsin joskusk 6:lta ja olin hereillä johonkin 3 asti iltapäivällä.. Ei tossa ole mitään järkeä?..

Koulusta ei ole sen enempää kuulunut mitään, odottelen heidän yhteyden ottoa minuun että saan ensi viikolla mennä haastatteluun, tai koska se nyt ikinä onkaan sitten.. Minua jännittää ihan suunnattomasti! Hui hirveätä, palata takaisin kouluun kaikkien ihmisten keskelle? Ei kiitos.. Mutta jos haluan ammatin niin se on pakko. Tosin haluan kyllä oppisopimuksella käydä kouluni sillä en todellakaan halua missään koulussa istua.. Olen saanut tarpeeksi kaikista ilkeistä kommenteista ja tuomitsevista katseista..

No mutta mitäs muuta..? Janne on palannut takaisin kouluun ja hän vie viimistä vuotta nyt. Tuntuu oudolta kun hän ei ole koko ajan kotona kanssani.. Mutta siihenkin tottuu tietenkin :) tavallaan odotan itsekkin sitä ettei tarvi päiviä pitkiä olla kotona vain.. Vaikka tämä onkin turvallisin tapa minulle.. Ihmiskammoinen kun olen..

Olen alkanut kiinnostumaan hirveästi meikkaamisesta taas yhtäkkiä, en siis sillai että meikkaisin itseäni. Vaan katsomaan esim. youtube videoita kauneusvlogaajilta. Onhan minulla yksi lempparikin, Mizz Annie - kosmetiikkaobsessio <3 mutta anyhow. Saa nähdä miten tämä alkaa edistyyn :) stay tuned ;)

<3 : Neoniperhonen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan kommentoida kiltisti, kiitos :)