18. elokuuta 2014

Voihan v----.. Miten kävikään?

Päivää rakkaat ihmiset.. Täällä kirjoittelee hyvin pettynyt ja surullinen minä.. Tänään otin selkoa niille koulu-asioille.. Olen soitellut joka paikkaan.. Pyöräillyt ympäri kaupunkia.. Kysellyt sieltä ja täältä oppisopimuspaikkaa.. Ei mitään, ei oteta vastaan.. No, yksi positiivinen asia ainakin, pyöräilin paljon. Eli hyötyliikuntaa!

Juuri nyt tuntuu siltä että haluan vain käpertyä peiton alle, itkeä silmät päästä ja nukkua koko loppu vuoden.. Olin niin iloinen ja ylpeä itsestäni että kerrankin saisin aikaseski jotain, mutta en näköjään. Voisiko joku kertoa minulle, mitä olen tehnyt väärin, että kaikki paska tippuu juuri minun niskaani?..

Tällain lähti sitten minun viikkoni käyntiin, joten hyvää loppuviikkoa vain. Nyt tuntuu siltä että haluaisin vain olla pieni taas, sillon ei tarvinnut huolehtia mistään näistä asioista. Kaikki oli NIIN hyvin eikä mikään ollu hirveämpää kuin jos ei kerennyt katsomaan lempi-ohjelmaa ja kun piti mennä aikaisin nukkumaan.. Mutta kuullaan taas pian! Toivottavasti teidän viikko alkoi paremmin kuin minun :)



<3 : Neoniperhonen

2 kommenttia:

  1. Voi että. Kurja juttu, ettet saanut asioita järjestymään vielä tällä kertaa. Anna pölyn laskeutua ja koeta sitten suhtetuttaa asiat: okei, et päässyt vielä tavoitteeseesi, mutta ei se sitä tarkoita että mikään olisi pilalla tai että mitään peruuttamatonta olisi tapahtunut :) Tietysti asioiden mennessä mönkään on hankala ajatella niin, mutta yritä silti :)

    En tiedä, mille alalle olit ajatellut oppisopimuskoulutusta, mutta jos et tänä syksynä onnistu siihen oppisopimuskoulutukseen pääsemään kiinni, niin olisko huono vaihtoehto vaikkapa joku työharjoittelu ko. alalla ensi alkuun? Voisit saada jalkaa kivasti oven rakoon ja samalla pääsisit kokeilemaan käytännössä, miltä oikeasti tuntuisi tehdä sen alan töitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näissä päiväkodeissa missä kävin kyselemässä, kerrottiin että työkkärin kautta olisi mahdollista (vissiin.. en ole ihan varma..) saada jonkinlaisen työhomman ja sitä kautta kai saada ammattinimikkeen? :)

      Minun piti odottaa että hän joka neuvoi minua koululta päin ottaa minuun yhteyttä, hän sanoi etten voi suorittaa siinä tapauksessa koulutusta, kun minulla ei ole oppisopimuspaikkaa, mutta että soittaa työkkäriin ja tiedustella. "Minun" työntekijäni ei ollut paikalla eilen kun soittelin, joten jätin hänelle soittopyynnön. Toivon että sitä kautta lykästää ja voisin saada ammattinimikkeen, sillä tämä on kamalan hankalaa elää ilman ammattinimikettä :(

      Olen toisinaan hyvin äkkipikainen ihminen, mutta tuntuu välistä siltä että heti kun oikeasti yritän, niin mikään ei onnistu. Eilinen oli taas sellainen "taka-pakki päivä" mielialani kanssa.. Teki mieli käydä kaupassa ostaan herkkuja ja vajota sänkyyn. Mutta onneksi en antanut periksi, Janne meni sitten käymään yksin kaupassa ettei tulisi edes minkään laisia houkutuksia :)

      Poista

Muistathan kommentoida kiltisti, kiitos :)