5. heinäkuuta 2014

Asioita mistä pidän todella paljon

Moikka siellä! Ajattelin että kertoisin asioista mistä pidän, ettei aina ihan samanlaisia postauksia ole tulossa :) Eihän se ole kivaa lukea yksitoikkoista hommaa koko ajan, eihän? ;)

Elikkäs aloitetaan vaikka hiustenleikkaamisesta. Rakastan leikata toisten hiuksia, laitella niitä, nyppiä kulmia ja meikata toisia! Siis se on jotain niin mahtavaa ja ihanaa hommaa. Olen monet kerrat leikannut rakkaaltani hiukset ja hän on aina ollut yhtä tyytyväinen niihin. Olen myös värjännyt hänen hiukset monet kerrat ja hän on tykännyt aina lopputuloksesta! Samoiten leikkaan aina isäni nais-ystävän hiukset, värjään ne ja nypin hänen kulmat. Olen myös leikannut äitini hiukset ja myös minun ystäväni. Tämä on yksi asia mille oikeasti palan! Voisin tehdä sitä päivittäin, mutta astmani ja voimakkaiden hajujen allergian vuoksi, en voi alkaa kampaajaksi :(

Kynsien lakkaaminen, leikkaaminen ja muotoileminen on yksi asia mikä on myös aivan ihanaa puuhaa! Olen laittanut monilta hienosti kynnet, muotoillut ne ja koristellut. Itse olen alkanut kasvattaan kynsiäni, aiemmin minä purin niitä. Mutta nyt kun olen pitänyt kynsilakat kynsissä niin en ole purrut niitä! Ja tottakai kynteni pitää olla pinkit ;) mutta tokihan muutkin värit käy, mutta pinkki on ehdoton lemppari!

Rakastan myös viettää aikaa koneella, katsoa youtubesta erinlaisilta tubettajilta videoita ja lukea erinlaisia blogeja. Lempivideoni ovat varmaan juuri jotku ostosvideot tai kun on kerännyt paljon tyhjiä purnukoita ja kertoo mitä tykkäsi niistä tuotteista! Lemppareitani ovat myös juuri jotku kivat vlogaajat joilla on jotain järkeä videoissaan. Mydayt ovat myös todella kivoja.

Tottakai rakastan olla kissojeni ja kihlattuni kanssa. Esimerkiksi illanpäätteeksi makoilla sängyllä, katsoa telkkaria ja olla siellä rakkaan kainalossa pussailemassa. Aivan parhautta! Tottakai kissat makaa sängyllä kuin euroopan omistajat ja kehrää :)

Palan myös ruuanlaitolle ja leipomiselle! On todella kiva aina kokeilla kaikkea uutta ja kivaa. Pullat ja muut leivät, sämpylät, piirakat yms on aivan ihania! Ruuanlaitto on myös niin ihanaa, kun saa käyttää omaa mielikuvitusta ja lopuksi saa maistella omia soppiansa mitä on keittänyt!

Ja kuka nainen ei nyt rakastaisi shoppailua..? ;)


<3 : Neoniperhonen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan kommentoida kiltisti, kiitos :)