2. heinäkuuta 2014

Kiinnostava päivä tulossa!

Huomenta siellä! En eilenkään postaillut oikein paljoa mitään, mutta eikai se haittaa :) Ehkä tänään yritän sitten paremmin.. Eilinen meni kaupoissa juostessa, tekemällä ruokaa ja rakkaan kanssa. Olimme jo ennen yhdeksää peiton alla joten meidän päivä loppui aikasten!

Tämän päivän olen aloitellut aamupuuhillani, elikkäs aamupalaksi söin tänään maitorahkaa päärynäpiltillä, banaanilla ja viinirypäleillä! Oli todella hyvää, piltti, viinirypäleet ja banaani tuo siihen maitorahkaan sitä makeutta. Rakkaani ei tänään ole täällä minun ruoka-aikaan joten joudun syömään yksin. Eli teen jotain helppoa ja terveellistä, ajattelin että jos keitän vähän makarooneja, paistan jauhelihaa ja teen salaatin. Eikö kuullostakkin hyvältä? :) Laittakaa mulle ehdotuksia kommenttiboksiin mitä ihania erikoisia aamupaloja ja terveellisiä ruokia te tykkäätte syödä!


Eilen söimme päivällä spaghettia, kalapuikkoja, kermaviiliä ja salaattia. Iltapalaksi menikin vähän epäterveellisempää sapuskaa. Tehtiin puoliksi kullan kanssa Lidlin meetwursti-pakastepitsa, laitettiin päälle kinkkua, tonnikalaa ja juustoa.. Mutta eipä se minua haittaa koska söin niin vähän kuitenkin :)

Tänään mulla on meno työkkäriin joten ajattelin lähteä vähän aikaisemmin koska haluan käydä kirpparilla kiertelemässä :) eli ihan normi-päivä tulossa. Tai no ei ihan normi mutta kuitenkin.. Hih! :D eipä minulla oikein ole muuta kirjoitettavaa niin jos päivittelen myöhemmin taas!



<3 : Neoniperhonen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan kommentoida kiltisti, kiitos :)