22. heinäkuuta 2014

Infoa

Heips, en tiedä oikein miten tämän postauksen aloittaisin.. Mutta halusin tulla kertoon teille että on taas tätä vaikeaa aikaa elämästä kun kaikki suisuu pois radaltaan ja mikään ei meinaa mennä hyvin.

Käytiin kullan kanssa kalassa ja sain tooosi ison kalan! Laitoin siitä sitten facebookkiin kuvan niin yksi "ystäväni" alkoi argumentoida minua ja kultaani vastaan. Sanoi minua murhaajaksi ja kaikkea sinne päin.. Minun mielestä kalastaminen ei ole murha, kala on kuitenkin elintarvike.

No aivan jumalaton paskamyrsy alkoi ja loppujen lopuksi tämä minun "ystäväni" poisti minut facebookista kavereista ja vielä kehtasi estää! Ei kuunnellut asiaani loppuun eikä käyttäytynyt aikuismaisesti. Kultani puolusti/sanoi oman mielipiteensä asiaan niin tämä "ystäväni" otti nokkiinsa siitä ja alkoi raivoaan hänelle että "kuka sinä olet minulle sanomaan mitään kun et minua edes tunne" ja yhtäkkiä koko asia muuttuikin siihen että hän oli leikillä vain sanonut.

Minun mielestä jos on murhaaja kun kalastaa, tappaa kalan ja aikoo tehdä siitä ruokaa niin se on ihan sama asia kun sinä syöt kaupasta vaikka esimerkiksi kanan fileesuikaleita. Sinä et niitä kanoja tappanut, mutta sinä kuitenkin syöt niitä. Ja hän syö myös.. 

Sitten kun katsoin tätä kaverini seinää niin hän oli kirjoittanut että olen yhtä tyhmä kuin lokki.. Ja että olen aivan helvetin lapsellinen ja rakkaani myös. Hän kirjoitti vielä jotain että "mitä laittaa nokkaansa asioihin mistä ei tiedä mitään ja on kyllä niin lapsellista hommaa kun ei edes tunne minua ja alkaa laittaan jalkaansa minun asioihin".. Mutta tämähän on kyllä nyt niin että kuva löytyi minun sivultani, minä sen sinne laitoin ja rakkaani halusi vain "puolustaa" minua kun minulle tuli niin paha mieli siitä kun minua haukutaan ihan tuosta noin vain murhaajaksi..

No ei siitä sen enempää, olen niin pettynyt ihmisiin tällä hetkellä että ei ole mitään rajaa. Minulla on niin paha mieli että tekee vain mieli itkeä, eikä edes uni tule. Oltiin bestiksiä tämän "ystävän" kanssa mutta hän osoittautuikin aivan erinlaiseksi ihmiseksi taas jälleen kerran. Tuntuu vain siltä, etten oikein enään voi kehenkään luottaa.. Minua ahdistaa ja pelottaa koko ajan.. Ja tämä ei auta yhtään tätä minun projektianikaan.. :'( joten älkää ihmetelkö jos en nyt postaa tiheään tahtiin..

<3 : Neoniperhonen

6 kommenttia:

  1. Onpa ikävä kuulla, että joku käyttäytyy sua kohtaan noin kurjasti. Kannattaa jättää tuollaisten ihmisten mielipiteet omaan arvoonsa. Tsemppiä sulle ja toivottavasti olosi tästä pian paranee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on.. Nyt on jo parempi olo, mutta tämän takia ja huonon unirytmin takia blogi on jäänyt vähemmälle. Kiitos ihanista ja tsemppaavista sanoista :)

      Poista
  2. No johan nyt. Toivottavasti olosi kohenee pian! Tiedän, että tämä on hankalaa, mutta jospa vain jättäisit tuollaiset ihmiset omaan arvoonsa? Sinä et ole ansainnut osaksesi tuollaista kohtelua.

    Toisaalta hyvätkin ystävät riitelevät joskus, pienemmässä tai suuremmassa mittakaavassa. Jos toinen osapuoli on fiksu, hän ymmärtää käyttäytyneensä väärin ja esittää sinulle anteeksipyynnön.

    On kyllä pelkkää silmiensä sulkemista ostaa kalaa tekopyhästi kaupasta ja kuvitella, että se päätyi sinne itsestään. Sekin kaupasta ostettu kala on jonkun kalastama ja sitä myöten myös tappama, kuinkas muutenkaan.

    Jokaisella on tietysti oikeus omaan mielipiteeseensä, eikä kenenkään ole pakko kalastaa. Ruokansa voi valita itse. Jos haluaa herätellä toisia ajattelemaan esimerkiksi kalastamisen eettistä puolta tai miettimään toisenlaisia ruokavaliovaihtoehtoja, voi sen tehdä kauniistikin - moinen syyttely nyt ei ainakaan mitään hyvää saa aikaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin.. Ja että hän vielä kehtaa haukkua minua ja rakasta julkisesti.. Missä tämä raja menee?! Ja hänen ystävänsä haukkui meitä myös ja sanoi että me ollaan lapsellisia ja meillä ei ole järkeä päässä. Mutta eiköhän tuo ole paljon, paljon lapsellisempaa touhua, että ylipäätään haukkuu toista murhaajaksi tai tekee tuosta asiasta niin ison haloon.

      Tämä "ystävä" oli aiemmin paras ystäväni, ja hänellä on kissani sisko. Joten he ovat todella saman näköisiä, koska otettiin "kaksoset" niin hän aina haukkuu kissaanikin että "haha katso hän on ruma" ja keksii nyt aina mitäkin kissastani ja jos sanon vastaan että "tuohan on jo todella törkeää haukkua kissa-raukkaa joka ei osaa puolustautua" niin hän keksii jotain pahaa rakkaastani. Olen niin täynä hänen juttujaan että vaikka tulisi pyytään anteeksi, niin en tiedä annanko..

      Poista
  3. Aika pienestä asiasta tulee noin iso riita. Kalahan ei oo siis elintarvike, vaan ihan tunteva olento niinku me kaikki täällä, mutta itsekki kalaa syön ja se onki ainoa eläin, jonka voin tappaa ilman suurempia omantunnon tuskia. En tiedä miksi. Onko se sun ystävä sitten eläintenpuolustaja tai vegaani ? Sitten ymmärrän sitä joteki, mutta jos ei ole, niin aika tekopyhää.. Ja muuteki eiköhä noi asiat vois selvittää muualla ku haukkumalla toista facessa :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, onhan se tunteva olento.. Mutta minä ajattelen että se on elintarvike, sillä kalastin sitä sillon siksi koska halusin että saataisiin siitä ruokaa. Yleensä jos kala on pieni, päästän sen menemään. Mutta se kala oli jo jotain 3-4kg luokkaa.

      Hauskintahan tässä on se että se ystäväni EI ole vegaani ja syö itsekkin lihaa ja kalaa! Ja eipä hän ole mitenkään erityisesti eläintenpuolustaja siinä kuin minäkään. Tulee tottakai paha mieli jos näkee jonkun eläimen kuolleen tien varteen. Mutta ei hän tee eläinten vuoksi mitään..

      Poista

Muistathan kommentoida kiltisti, kiitos :)